فهرست وبلاگ من

پنجشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۹۰

ای کشته چرا کشتی تا کشته شوی چنین زار

.....رژیم جانی کلنل قذافی هم رفت ،تاریخ بار دیگر تائید کرد که حکومتهای زورگو و بدکاره هرگز ماندنی نخواهند بود که گوشزدیست برای رژیم اسلامی که نوبت تو هم می رسد ولی کو گوش شنوا ؟ شاید هم بخاطر این است که دستشان تا ارنج در خون بیگناه هان غرق است و راه برگشت ندارند .
داشتم کلیپهای دستگیری و عکسهای جسد کلنل را میدیدم که یاد این گفته معروف افتادم* گهی پشت به زین و گهی زین به پشت* ، تا دیروز چطور کلنل در کنار دیگر سران کشورها در بازدید ها با سری افراشته و کبر و غرور قدم می زد و محافظان زیبا رویش از جانش حمایت می کردند و به ناگهان امروز که مثل صدام از
سوراخ فاضلابی با خفت و خواری ،غرق خون از کتک خوردن و دشنام شنیدن با التماس و حالی نزار از دستگیر کنندگانش می خواهد که او را نکشند ! که با عمق نفرتی که در میان مردمی که او انها را موش و حیوان می خواند (چنانچه اینان هم ما را خاروخاشاک می خوانند) و دستور کشتنشان را می داد به بدترین وجه کلنل را کشتند و باز بیاد این دیگر گفته می افتدم که * ای کشته ،چرا کشتی تا کشته شوی چنین زار * ؟ .
حالا حرف و حدیث ،تجزیه و تحلیل ها شروع شده که او را عمدا کشتند تا اسرار هویدا نکند ! .نمی دانم چه اسراری است که کسی خبر ندارد ؟ مگر صدام به دادگاه نرفت ؟ مگر مبارک به دادگاه نرفت ؟ مگر میلسویچ به دادگاه نرفت و همینطور خیلی دیگر از جنایتکاران به دادگاه نرفتند ؟ خوب چی شد مگر انها هم دیکتاتور و خائن به مملکتشان نبودند ؟ چه اسراری صدام و بقیه هویدا کردند که کلنل بخواهد بکند و کسی هم خبر نداشته باشد ؟ . کلنل بدست تنها یکی مردم از مردم خشمگین و پر از نفرت از او و اعمال جنایتکارانه اش بقتل رسید .کشتن او مخصوصا که اسیر هم بود صحیح و عملی انسانی نبود و هیچکس هم مهر تائید بر ان نمی زند اما شرایط و اتمسفر خاص ان لحظات را تنها کسانی می دانند که در انجا حضور داشتند و بس که مطمئنا چندین سال بعد یکی یکی خاطرات ان لحظات به بیرون درز خواهد کرد و حاضرین ان خاطرات خود را خواهند گفت .