فهرست وبلاگ من

جمعه، خرداد ۲۷، ۱۳۹۰

برای ۹ ساعت دسترسی به سایت ازادگی میسر نبود و قطع بود ، چرا ؟

.....راستش را بخواین دوستان نگران شدم که مبادا هکرای حکومت اسلامی ازادگی را هک کردند . بیرون بودم طرفای ساعت یک بعداز ظهر بود گفتم بخود که یه تک پا بیام ازادگی و برم ولی وقتی که اومدم رو سایت دیدم سایت از دسترس خارج است چندین بار همجددا امدم رو سایت ولی هربار با پیغام * برای ازادگی مشکلی پیش امده لطفا دوباره بعدا اقدام کنید * بی خیال شدم ، پریدم تو کتابخانه سر راهم دیدم دوباره همان پیام را داد گفتم دیدی این ماد۰۰۰به خطا ها سایت را هک کردند ولی باز هم مطمئن نبودم چون برام قبلا پیش امده بود تو کتابخانه شاید بخاطر اچ۰تی۰تی۰پی۰اس ازادگی بوده رفتم تو کافه اینترنت ولی بازم سایت قطع بود الان اومدم خونه و ساعت ۹ شب است یعنی برای حدود ۸ - ۹ ساعت سایت قطع بود ، خواستم سوال کنم شما هم همچین مشکلی داشتید یا اینکه فقط محدوده من بوده ؟
درهر حال الان خوشحالم که دوباره ازادگی وصل شده و کار می کنه .

تیغیم و نمی بریم ، ابریم و نمی باریم هنگامه حیرانیست

از زمزمه دلتنگيم، از همهمه بيزاريم
نه طاقت خاموشی، نه تاب سخن داريم
آوار پريشانيست، رو سوی چه بگريزيم
...هنگامه ی حيرانيست، خود را به كه بسپاريم
دوران شكوه باغ، از خاطرمان رفته ست
امروز كه صف در صف، خشكيده و بی باريم
تشويش هزار آيا، وسواس هزار اما
گيجيم و نمی دانيم، ورنه همه بيماريم
ما خويش ندانستيم بيداری مان از خواب
گفتند كه بيداريد، گفتيم كه بيداريم
دردا كه هدر داديم، آن ذات گرامی را
تيغيم و نمی بريم، ابريم و نمی باريم
من راه تو را بست

ه، تو راه مرا بسته
اميد رهايی نيست وقتی همه ديواريم

پنجشنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۹۰

در عمرم اینقدر احساس شرم خجالت و کوچکی نکرده بودم ، عرق شرم بر پیشانی.

....ای ننگتان باد که تمام اعمالتان ریشه از حقارت و پستی و وطن فروشی یتان

دارد .برای ماندن در سریر قدرت که انهم ۳۲ سال است پایه های ننگینش نااستوار و سر در سرگین افکار مرتجع تان و بدنه اش بدبو و مسموم دست به هرکار غیر انسانی و وطن فروشی میزنید تا باز هم با رعشه ان بالا بمانید، روزی نیست که ضربه ای بر پیکر نحیف این سرزمینی که یکروزی اقای قاره اش می خواندند و پیشتاز با به تاراج بردن اموال عمومی مردم و منابع نفت و گاز و عقد قراردادهای خیانت بار که قرارداد ترکمانچای در نظام شاهنشاهی در برابر قرارداد های شما و قرارداد اخیر موسوم به شانگهای انگاری موهبتیست اسمانی ! ، از کجای ان گفته شود که لرزه و شرم بر اندام هر ایرانی که ذره ای عرق ملی درش وجود داشته باشد می اندازد ، قراردادی که با التماس فراوان و سر خم کردن در مقابل بیگانگان به عضویت ان درایی و اصلا هم فکر نکنی که ما را چه به عضویت کشورهای عضو شانگهای ! و چه سودی از ان میبریم ؟ ، قراردادی که فقط در فکر حفظ موجودیت کثیف رژیم اسلامی و سران به امضاء درامده ، قراردادی که بموجب ان درامد های نفت و گاز بایستی در بانکهای چین نگهداری شود و نه در ایران و نه برای توسعه این مملکت ، قرادادی که در روزهای اخیر و مشکلات ارزی کشور باید با گروه و هیئت ویژه به دیدار مقامات چین رفته و با التماس و خواری فراوان درخواست مبلغی چند ملیاردی کنید و انها مخالفت کنند و دیناری از پول خودمان را که بانکهای ان کشور داریم به ما ندهند و ناچار از همان جا مستقیما به مسکو رفته تا انها را واداریم که چینی ها راضی به دادن مبلغی پول بما کنند و روس ها هم مخالفت و دست خالی برگردند به ایران ! و اینها همه برای ماندن بر قدرت ۲ روزه و حمایت چین با حق وتو خود در مواقع اظطراری ! تو خود حدیث مفصل بخوان از این کرده خیانتبار .

چهارشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۹۰

یک پیشنهاد به حکومت اسلامی: اسم واحد پول جدیدتان را بگذارید پِهِن

.....یک پیشنهاد به جمهوری اسلامی: اسم واحد پول جدیدتان را بگذارید پِهِن!

اين روزها در محافل اقتصادي جمهوري اسلامي اين بحث مطرح مي شود که واحد پول جديدشان را چه بگذارند و تاکنون اسم هايي هم مثل دينار و درهم و امامي و ولايي و ريال و تومان... پيشنهاد شده است که به نظر من هيچ کدام از اين اسامي براي واحد پول نظام مقدس جمهوري اسلامي در خور شأن نمي باشد و من به اين کارشناسان محترم اقتصادي پيشنهاد مي کنم و

احد پول جديدشان را بگذارند پهن که اين پهن به 100 واحد کوچک تر به نام پشگل تقسيم ميش ود (که هر صد پشگل مي شود يک پهن).
اين نام ها (پهن و پشگل) مزاياي بسياري براي اقتصاد جمهوري اسلامي در بر دارد از جمله :
1- مردم ديگر دائما درخواست افزايش حقوق نمي کنند چرا که هيچ کس دوست ندارد پهن و پشگل بيشتري نصيبش شود!
2- مردم ديگر تورم قيمت ها را احساس نخواهند کرد چون مثلا 10 پهن مي دهند و يک کيلو گوشت قرمز مي خرند يا 30 پشگل مي دهند و يک نان بربري مي خرند و اين گونه معامله براي مردم خيلي لذت بخش و غرور آفرين خواهد بود( چون کالاي با ارزش را به بهاي ناچيز خريده اند!)
3- تورم کنترل مي شود چون فروشندگان کالا و خدمات مي دانند با افزايش قيمت ها ، پهن و پشگل بيشتري نصيب شان خواهد شد که يقينا اين مورد خوشايند ايشان نخواهد بود براي همين سعي در تثبيت و کاهش قيمت ها مي نمايند .
4- هر يک دلار آمريکا برابر با يک پهن (يا 100 پشگل جمهوري اسلامي) مي شود که اين مي تواند باعث تحقيراستکبار جهاني و فزايش غرورامت حزب الله بشود .
5- با اين تغيير نام (به پهن و پشگل) واردات کالا ديگر به صرفه نخواهد بود و بر عکس، صادرات کالا و خدمات افزايش خواهد يافت چون کالا و خدمات به بهاي کمتري توليد مي شود در نتيجه تقاضاي بين المللي براي خريد آن افزايش مي يابد که اين رويداد منجر به مثبت شدن تراز بازرگاني جمهوري اسلامي مي گردد .
6- و ساير مزاياي ديگر
پس مي بينيد که اين نام گذاري کاملا علمي و کارشناسي شده مي باشد بنابراين به متصديان اقتصادي جمهوري اسلامي پيشنهاد مي شود که در اسرع وقت اين نام ها را بر روي واحد پول جديدشان بگذارند تا امت حزب الله هر چه زودتر از مزاياي گفته شده بهرمند شود!

برگرفته از کیهان لندن

بکشید اینها را ، اسلام عزیز بخون نیاز دارد


....نامه بد معروفی که ایت الله اردبیلی از شخص خمینی تعیین تکلیف کرده بود درباره چگونگی برخورد با ازادیخواهان محبوس در زندانهای حکومت اسلامی که هنوز بر سر حرف شان مردانه ایستاده اند و خمینی هم در جواب گفته که همه را از دم تا اخر بکشید و چنان شد شیر زنان و دلاور مردان ایران زمین بخاک و خون افتادند . راستی من و تو کجا بودیم ما انزمان ؟

دوشنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۹۰

چرا ما بدبختیم اینقدر ؟ ایا واقعا از بخت بد ماست یا از دایره دید ماست ؟

....گیج و حیران مانده ام از خودمان و کارمان امروز صبح بلند شدم اومدم ازادگی ببینم دنیا دست کیه دیدم بدبختانه هنوزم دست حکومت کلاش اسلامیه! البته بمیل انها ، رفقای دیرینه دیروز تبدیل شدند به دشمنان امروز چرا ؟ چون همه از تظاهرات دیروز بقدر کافی دلگرم نشدند و شایدم مایوس پس دق دلیشو باید سر یکدیگر دراورد یکی عقیدشو میگه چون طرفدار شورای هماهنگی نیست و ازشون انتقاد داره چون ناشناس هستند و دلیل میاره* شتر سواری که دولا دولا نمیشه ! *اون یکی دوست صمیمی دیروز هم که موافق شوراست بهش برمی خوره که

تو سرپیازی یا ته ان که لینک اینچنینی می دی و یا دوستی نظرشو میده که انچنان نبود که انتظارشو داشتیم و دیگری شدیدا مخالفه چون میگه نه خیلی هم تظاهرات سکوت خوب بود و یهو جنگی که باید با کلاشان حکومت اسلامی باشه تبدیل میشه به جنگی خونین با رفقای دیرینه دیروز !. مثل اینکه قرار بود حکومت اسلامی دیروز با اون تظاهرات بقول دوستی* مسکوت * سقوط کنه که نکردویا تظاهرات ادامه پیدا کنه که باز نکرد ، دوست گرامی هیچی قرار نبود اتفاق بیفته ولی هیجان و ارزوی یک جرقه کوچک که منتهی شود به یک دستاورد بزرگتر در نوشته هامان روزهای قبل موجود بودو همان امید بود که انگار اسمون بزمین رسیده و دیگه روی ازادی رو نخواهیم دید که منطق اشتباهیست چون تاریخ ثابت کرده انقلابات اینگونه رقم نمی خورد و همیشه یک جرقه کوچک و اشتباه از طرف دیکتاتورهاست که منجر به انقلابی خواهد شد و انها را در یک شرایط سردرگم و چکنم گرفتار میکند اما نه چیزی که ماه ها قبل انتظار انرا داشته و برای ان همه نوع پلان در دست دارند که کنترلش کنند. اما دم حکومت قرمساق اسلامی گرم که چه خوب بازی میده شما را و بجون یکدیگر می اندازه ،بیکباره انگار اینها همان دوستان سابق نبودند که رو همه چیز اشتراک نظر داشتند تا دیروز اره دقیقا تا ۱۶ ساعت پیش ! سیل برچسب و توهین و فحش و حرف رکیک است که سرازیر می شود و هیچکس هم خدا ! را بنده نیست و نمی خواد کمی هم از حرفاش عدول کند و کوتاه بیاد ، طبق معمول ما ایرانی ها که همیشه فعل مفرد را جمع می بندیم دوطرف همش از* ما* میگن بدون اینکه بفهمیم این ما کیست یا کیستند .البته که با تمام این حرفها باور دارم هردو طرف خواستشون یکیست ولی اون اختلاف نظرات خودشونو اینقدر گنده میکنند که همه چیزای خوب قبلی خودشون را تحتالشعاع قرار میدند و بی اثرش می کنند ، چیزی که حکومت میخواد و از اهم واجبات میدونه اونو .
باز هم فکر کنید اینبار قدری وسیع تر دوستان .