فهرست وبلاگ من

پنجشنبه، تیر ۲۳، ۱۳۹۰

آقای معتاد عزیز، صبر کن ویلایت حاضر شود، سرنگ هم چشم!




آقای معتاد عزیز، صبر کن ویلایت حاضر شود، سرنگ هم چشم!



....عزیزم، آقای معتاد

یک کم صبر هم بد چیزی نیست. یک کم حیا هم بد چیزی نیست. شما فرصت بده، طرح اول دولت پیاده شود، به طرح دوم برسند. مگر کوری نمی بینی که می خواهند نفری هزار متر زمین بِهِتان بدهند، به جای این که یک جا جمع شوید وهمان جا بخورید و بخوابید و تزریق کنید، بروید در ویلاهای خودتان این کارها را بکنید؛ بروید در باغ شخصی تان زیر درخت و کنار جوی آب حال و حول کنید.

پدر جان

بگو با آن چهل هزار تومانی که ماه به ماه بِهِت می دهند چه می کنی؟ با این پول ویژه‌ی حلال و پاک چه می کنی؟ با پول آقا امام زمان چه می کنی؟ یعنی دویست تا تک تومنی از هدیه ی آقا امام زمان نمی توانی بگذاری کنار برای خودت سرنگ بخری؟ یعنی این پول این قدر "برکت" ندارد؟ واقعا چقدر پُر رویی تو بشر!

معتاد محترم

احمدی نژاد از بس نان و ماست خورد، مُرد. قیافه اش را نگاه کن، بدتر از قیافه ی تو شده. از بس این آدم به خاطر تو نخوابیده؛ از بس به خاطر تو غذا نخورده. ده روز که قهر کرد رفت منزل، خانم دو لقمه گذاشت دهانش، همچین آب زیر پوست اش آمد که مردم گفتند بوتاکس تزریق کرده؛ لیفتینگ کرده. آن وقت شما هِی فشار می آوری که اینو می خوام، اونو می خوام. شکایت می کنی که جایی که می خورم و می خوابم و تزریق می کنم، همان جا هم دستشویی می کنم. خب عزیزم، برو کمی آن طرف تر دستشویی کن. فکر می کنی ما که توی آپارتمان زندگی می کنیم کجا دستشویی می کنیم؟ ما هم می رویم کمی آن طرف تر دستشویی می کنیم. این هم شد خواست که تو از مسئولان کشور داری؟ یعنی مسئولان ما، باید جوابگوی دستشویی کردن تو هم باشند؟



از ف۰سخن

ففط فکر کنیم می توانیم .فقط نیاز به کمی غیرت و اعتماد بنفس .

.....لینکی جدید بتازگی دیدم در ازادگی که عنوان * مزدوران در ازادگی * را داره و از دوست خوبمون رضاست ، تحلیلهایی دارد و انالیزی از شرایط موجود سایت ازادگی .در اینجا نمی خوام به انتقاد یا ایراد لینک بپردازم که تا حدود زیادی * حقیقت * است و سادگیست اگه بگیم سایت از مزدوران و نون بنرخ روز خورها پاک است که البته هیچگونه شکی نیست رژیم و مزدوران مسخره سایبریش در ان فعالیت دارند و بایستی جدی گرفتشون چراکه جدی نگر

فتن * دشمن * باعث ضربه خوردن های با عواقب ب سیار بسیار جدی در پی خواهد بود . از سایت به هر قیمتی دفاع کنیم و از مواهب ان استفاده چون نکنیم باخته ایم ، نگویید در بین ۳۰۰۰ نفر کمتر و بیشتر اعضای ازادگی هیچ شخص با فکری نداریم چون قابل قبول نیست . لینک قبلی من در مورد این * مهم * بود با زبانی دیگر و اختیار ان را دادم بخود خوانندگان و اعضای سایت تا چگونگی مقابله را با ر ژیم و حاکمیت منحوس ان یکبار دیگر مورد برسی قرار داده و* با طرحهای نو و بکر* بمیدان بیایند و گفتم که اگر * استقبال * شود من خودم طرحم را میدهم که چنانچه انتظار داشتم بجز عده ای از عزیزان دل سوخته مورد استقبال قرار نگرفت و خوب منهم ولش کردم به امید خدا !! ،چون ما خودمان را بسیار خوب میشناسیم و می دانیم که* اکثرا اهل عمل نیستیم* بلکه اهل *حرفیم* و با این روش عاقبت خوشی نخواهیم داشت بلکه روزبروز هم این عادت ریشه می دواند و انتهای ان یاس و ناامیدیست و شکست و گرنه چطور ممكن است زیر یوغ اخوند جماعت این همه سال با اینهمه جنایات انجام شده فقط حرف بزنیم و حرف بزنیم ؟؟ ! یکی اینجا باید توضیح دهد چگونه ؟ خواهش می کنم قضاوت عجولانه نکنید که من در مورد لینک خودم دارم می نویسم ، نه این لینک را هرکسی دیگری هم می نوشت دچار همین میشد شایدم وقت ان است که بچه هاییکهه دارای وزنی در ازادگی هستند هرجوری صلاح می دانند بطریقی از اعتبار خودشان استفاده کرده و طرحی نو بسازند من شخصا پشت سرشان خواهم بود .یکبار دیگر خواهم گفت که اگر ان لینک از طرف خود * ازادگی * بود شاید تا روزهای مدیدی کامنت و رای بود که سرازیر میشد از دوستان و به به و چهچهه بود اما چون خودپسندیم ، وقتی میگویم * خودپسندیم * باورش کنید چون هستیم

چهارشنبه، تیر ۲۲، ۱۳۹۰

ایا موقع ان فرا نرسیده که ایده ای * جدید بدهیم ؟

....مدتهاست که به این فکر میکنم که چرا مانده در *جا * هستیم و کاری اساسی نمی توانیم انجام دهیم .وقت خود را پشت کامپیوتر ها و لپتاپ هامان میگذرانیم ، اخبار ارسال میکنیم ،اگاهی مردم را تلاش میکنیم بالا ببریم ،حوادث را دنبال می کنیم و چیزهای دیگر که بخودی خود مثبتند و شکی در ان نیست ،اما می بینیم در بر همان پاشنه قبلی میچرخد ! چرا ؟ و عیب علت چیست ؟ .
۳۲ ساله تمام است که چنین است و بدتر هم شده ، چرا ؟
برگردیم و*

چرا * ها را دنبال کنیم مطمئنا به نتیجه خواهیم رسید ، هیچ چیزی ب دون* علت * نیست و ما بدنبال * معلول * نیستیم ، اما بیاییم اینبار دوباره از سطح شروع کنیم ،نقاط ضعف خویش را بشناسیم و بدون خودخواهی تعغیرش دهیم .با چنین اوضاعی درهم و پریشان که کشور بدست ارازل و اوباش در مرحله فروپاشی اخلاقی ،اجتماعی ،سیاسی و بخصوص اقتصادیست ، نیازمند راهبری جدید و خلاقانه هستیم .فراموش نکنیم کشوری مثل زیمبابوه که برای خرید یک شانه تخم مرغ بایستی حداقل ۲ گونی دلار زیمبابوه خرج شود و اقتصاد بشدت خراب و فقر بیداد میکند ،برای کسانیکه پیش خودشان خواهند گفت اقتصاد بد موجب سقوط حکومت پلید اسلامی خواهد شد و نیازی به ما نیست ، نیازمندند دوباره فکر کنند چون هیچ حکومتی بدین وسیله سقوط نخواهد کرد مخصوصا ایران که بر روی انواع و اقسام معادن نشسته .
هرکس در حدی که می داند می تواند کمکی فکری به جنبش ضد ولایت و رژیم ادمکش کند ، دریغ نکند .
نقشه بدید ، پلان درست کنید ، راه جدیدی باز کنید و تکلیف بچه های اینده این سرزمین سوخته را روشن کنید نگذارید سرزنشهایی که به ما بخاطر ندانمکاری اول انقلاب فرزندان ما تکرار میکنند فرزندان شما برایتان انجام دهند .
درهرصورت ، نظرات خود را بنویسید و راهی * نو * را بجوییم اما نه راه رفته را و اول از همه خودم نظرم را خواهم گفت البته بستگی به استقبال شما عزیزان دارد .
موفق باشیم در راهمان ..
منتظرم .

هرگز نخواب کوروش ، هرگز

....هرگز نخواب کوروش... دارا جهان ندارد / سارا زبان ندارد / بابا ستاره ای در هفت آسمان ندارد / کارون زچشمه خشکید البرزلب فروبست حتی دل دماوند آتش فشان ندارد دیو سیاه دربند آسان رهید وبگریخت رستم در این هیاهو گرز گران ندارد ...روز وداع خورشید زاینده رودخشکید زیرا د...ل سپاهان نقش جهان ندارد بر نام پارس دریا نامی دگر نهادند گویی که آرش ما تیر و کمان ندارد دریای مازنی ها بر کام دیگران شد نادر ز

خاک برخیز میهن جوان ندارد دارا کجای کاری دزدان سرزمینت بر بیستون نویسند دارا جهان ندارد آییم به دادخواهی فریادمان بلند است اما چه سود که اینجا نوشیروان ندارد سرخ وسپید وسبزست این بیرق کیانی اما صد آه و افسوس شیر ژیان ندارد کو آن حکیم توسی شهنامه ای سراید شاید که شاعر ما دیگر بیان ندارد هرگز نخواب کوروش ای مهرآریایی بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد


...دوستی ناشناس