فهرست وبلاگ من

شنبه، دی ۱۷، ۱۳۹۰

جمهوری اسلامی یا حکومت اسلامی ، بحث بر این است

........کار دنیا را ببین همه اطراف و اکناف جهان رژیم اسلامی حاکم بر ایران را میخوانند* حکومت اسلامی * ، انگاه خودمان ان را چه در نوشته هایمان و چه در گفتگوهای یمان میگوییم و می خوانیم * جمهوری اسلامی !! * ، اخر انصافمان کجا رفته و چرا اکثریت ما  عادت کرده ایم بگفتن جمهوری اسلامی ؟ . خواندن این رژیم انسانکش به جمهوری یکنوع توهین  به* جمهور*یت  و مردم است ، اخر کجای این رژیم جمهوریست که ما عادت کردیم بدین گونه خطابش کنیم ؟ . عادت کنیم به اسم واقعی ان یعنی حکومت اسلامی یا حاکمان اسلامی با هر پسوند و پیشوندی که خواستیم  ولی بیاییم  ارزش جمهوریت را تنزل ندهیم . اگر بخاطر عوض کردن رییس دولت هر ۴ سال یکبار است  که  همگی بدان تابحال اگاه شده ایم  که چنین نبوده و نیست و شخص دیگری  تمامی قدرت را در دست دارد بنام رهبر که بنوعی نظام *سلطانی مذهبی* است و رئیس دولت فقط یک ادمک دست نشانده و از هزاران صافی عبور کرده است  که باید علنی  در تریبونهای اجتماعی وهمچنین در عمل نوکری خود را  قبل از انتخاب شدن به این سمت ثابت کند ، حال شما بگویید ایا به این گونه رژیم ها میتوان گفت * جمهوری * ، فکر نکنم .

سه‌شنبه، دی ۱۳، ۱۳۹۰

سخنی دلسوزانه و کوتاه با فعالین وهواداران مجاهدین

......جدا نمیخواستم این را بنویسم ولی مجبور شدم چراكه بعداز راندن بعضی حقوق بگیران حکومت که اشکارا هم خودشان ان را  نفی نمیکردند  شما امدید و سایت این روزها محل تنشی شده بین * ما * و * شما * ، ولی ایکاش چنین نمیشد و دوستانه زیر یک سقف زندگی میکردیم . باری دوستانه بگویم بیایید برای یک دفعه هم که شده نگاهی منصفانه به کارنامه ۳۲ ساله خود بیفکنید و ببینید که چه اثر مثبتی بر مردم بعنوان یک تشکیلات حرفه ای سیاسی در طول این مدت زیاد داشته اید و چه میخواهید در اینده برای مردم سرزمین تان ، اگر بگویید بعد از سرنگونی رژیم ما یک رژیم سکولار و غیر مذهبی و ازاد برای مردم خواهیم اورد ، کمی تا قسمت زیادی حرفتان خریدار نخواهد داشت چون زیر بنای تشکیلاتی شما مذهبیست و  به همین علت مردم رغبتی نخواهند داشت که شما را به روی کار بیاورند  و یا قدرت زیادی به شما بدهند دلیل انهم این است که  ادم عاقل و بالغ از یک سوراخ دوبار نیش نمیخورد و اگر بخورد دیگه بی رودرواسی خیلی خره . همین ازادی و دمکراسی حکومت مردم را هم خمینی قبل از بقدرت رسیدن میگفت یا اطرافیانش ان را با کمی دستکاری میگفتند و ناگفته نماند که شما و حزب توده و گروههای چپ چه نقش عظیمی هم در بقدرت رساندن خمینی داشتید ،  البته سنم اینقدر هست که ان روزها را بیاد بیاورم و در ذهنم مرور کنم .
 با تمام عیوبی که ما ایرانیان داریم  یک مورد بسیار خوب هم داریم و ان اینکه ملت ما با همه تنبلی و بی خیالیش همیشه و در همه حال سالها جلوتر از بقیه کشورهای منطقه است چه قبل از انقلاب با حقوق زنان و ازادی های شخصی و حتی کمی ازادی های  سیاسی  که دیگر کشورهای منطقه حتی خوابش را هم نمیدیدند  و چه بعداز انقلاب اسلامی و درک یک حکومت مذهبی با گوشت و پوست و خون خودشان و  تجربه ۳۲ سال حکومت اسلامی و نه گفتن به هر نمونه از  حکومت ایدولوژیک بعدی که به پندار من این خودش یک رنسانس جدید بعداز رنسانس غرب است که انها مذهب را بکناری نهادند و یک حکومت سکولار و ازاد را برقرار کردند و  این خودش با تمام بدبختی ها و فلاکت های حاصل از انقلاب  در جای خویش باز هم ما ایرانیان سالیان سال از کشورهای مسلمان دیگر جلوتر هستیم و پرچمدار رهایی از ایدوئولوژی ها  ، پس لطفا بگذارید این پرچم را حفظ کنیم و  براه خویشتن ادامه دهیم نگذارید  بار دیگر از چاله در اییم  و به با کله به چاه سقوط کنیم   ، البته قابل  درک است که شما در یک دوراهی بسیار بدی گرفتار شدید که نه راه پسی است و نه راهی به جلو مگر اینکه دست از ایدولوژی خویش که همان مذهب است بردارید و مشخص کنید که چه میخواهید و یا به عبارت صحیح تر مردم چه میخواهند سپس همراه با مردم و در کنار مردم قرار بگیرید که انهم  البته زمان میخواهد (و درضمن معذرتخواهی از مردم )  ،انگاه میتوانید بعنوان یک گروه سیاسی اگر مردم بخواهند در قدرت شریکتان کند اما با راهی که اکنون میروید فردا دیر است پس اگر واقعا برای مردم است که میجنگید دست از بت ساختن از مریم و مسعود بردارید و بت شکن شوید و همراه با مردم .
صحبت زیاد است ولی وقت کم بخصوص برای شما ،
 کمی تفکر کمی تلنگر همین چیز زیادی نمیخواهیم .