فهرست وبلاگ من

جمعه، اسفند ۱۲، ۱۳۹۰

بالاغیرتا امروز و فردا را بی خیال اندام جنیفر لوپز و عکس های زیبای دنیا و ستاره گان درخشنده ها لیووود شوید

....... بالاغیرتا امروز و فردا را بی خیال اندام جنیفر لوپز و عکس های زیبای دنیا و ستاره گان درخشنده ها لیووود شوید . انها  همیشه هستند ولی انتصابات فقط امروز است وبس . انرژی خود را متمرکز کنید روی شعبات اخذ رای و گزازش کنید حتی اگر کم اهمیت بنظر میرسد . فکر نمیکنم جنیفر لوپز و شرکا در فردای بدبختی من و شما شریک شوند و یا ستارگان زیبای اسمان بتوانند با درخشندگی زیبای خود چشم خونخوران و وطن فروش را کور کنند چنانچه اخرین مدل ویندوز 9 یا قصه های قشنگ بتواند پوزه این اخوندکان منحرف و سه پاهیانی !! که میخواهند بزور وارد مجلس شوند و همینی را که دارید بعلاوه ایران شما را از دستتان بزور سر نیزه بگیرد . اگر اینطور که بعضی از شما جلو می روید فردا باید ذل بزنید به چشمان فرزند بیمار تان که دارو برای درمان ندارد یا پول درمان ندارید ِ  بدهکاری های سرسام اورتان  به دولت برای اب و برق و گاز و فقیر تر و فقیر تر شدنتان و در مقابل پروار شدن و  دزدی های نجومی از طرف همین کسانی که وارد مجلس میشوند و خجالت بکشید از نگاه ان فرزند دلبندتان و سوالی که در چشمانش  موج میزند که چررررررررا ؟

چهارشنبه، اسفند ۱۰، ۱۳۹۰

خواهشم از دوستان کاربر این است که در چند روزی که به ایام انتصابات مانده فقط لینک های تحریم انتصابات را بفرستیم

...... خواهشم از دوستان کاربر این است که در چند روزی که به ایام انتصابات مانده فقط لینک های تحریم انتصابات را بفرستیم علت ان هم واضح است  همه گونه قدرت نامشروع از ان وطن فروش هاست و با حیله های زیاد مدت هاست دارند از ان استفاده میکنند تا مردم را بار دیگر فریب داده و به پای صتندوق های رای بیاورند اما ما چه داریم ؟ هیچ جز ایمان به ازادی .
با هر سلاحی که میدانید که جز قلم شما نیست و با طنز -با خبر - با تجزیه و تحلیل - با عکس - با داستان و هر چیزی که میدانید به  میدان تحریم  بیایید . حالا که قراره در خانه بمانیم چه بهتر که از ان بنحو شایسته و در راستای تحریم انتصابات مجلس فرمایشی که این بار واقعا صحبت از مرگ و زندگی  و یا  سیاهی و تباهی یک مملکت بسیار جوان  که با ورود فاسقان و جنایتکاران معروف به مجلس عملا و 100 درصد  کشور ایران روی به نابودی کامل خواهد رفت با تمامی قوا بجنگیم و مردم بیشترو بیشتری را اگاه کنیم .
ایا موافقید ؟
زنده باد مردم ِ  زنده باد خودتان .

دوشنبه، اسفند ۰۸، ۱۳۹۰

لطفا یک نفر توضیح دهد

...... خیلی کوتاه و واضح بدون رجوع به مذهب ولی  فقط علمی لطفا یک نفر توضیح دهد امدن به دنیا بخاطر چه دستاوردی بوده یا هست . با تشکر از شما خوبان .