فهرست وبلاگ من

چهارشنبه، تیر ۲۲، ۱۳۹۰

ایا موقع ان فرا نرسیده که ایده ای * جدید بدهیم ؟

....مدتهاست که به این فکر میکنم که چرا مانده در *جا * هستیم و کاری اساسی نمی توانیم انجام دهیم .وقت خود را پشت کامپیوتر ها و لپتاپ هامان میگذرانیم ، اخبار ارسال میکنیم ،اگاهی مردم را تلاش میکنیم بالا ببریم ،حوادث را دنبال می کنیم و چیزهای دیگر که بخودی خود مثبتند و شکی در ان نیست ،اما می بینیم در بر همان پاشنه قبلی میچرخد ! چرا ؟ و عیب علت چیست ؟ .
۳۲ ساله تمام است که چنین است و بدتر هم شده ، چرا ؟
برگردیم و*

چرا * ها را دنبال کنیم مطمئنا به نتیجه خواهیم رسید ، هیچ چیزی ب دون* علت * نیست و ما بدنبال * معلول * نیستیم ، اما بیاییم اینبار دوباره از سطح شروع کنیم ،نقاط ضعف خویش را بشناسیم و بدون خودخواهی تعغیرش دهیم .با چنین اوضاعی درهم و پریشان که کشور بدست ارازل و اوباش در مرحله فروپاشی اخلاقی ،اجتماعی ،سیاسی و بخصوص اقتصادیست ، نیازمند راهبری جدید و خلاقانه هستیم .فراموش نکنیم کشوری مثل زیمبابوه که برای خرید یک شانه تخم مرغ بایستی حداقل ۲ گونی دلار زیمبابوه خرج شود و اقتصاد بشدت خراب و فقر بیداد میکند ،برای کسانیکه پیش خودشان خواهند گفت اقتصاد بد موجب سقوط حکومت پلید اسلامی خواهد شد و نیازی به ما نیست ، نیازمندند دوباره فکر کنند چون هیچ حکومتی بدین وسیله سقوط نخواهد کرد مخصوصا ایران که بر روی انواع و اقسام معادن نشسته .
هرکس در حدی که می داند می تواند کمکی فکری به جنبش ضد ولایت و رژیم ادمکش کند ، دریغ نکند .
نقشه بدید ، پلان درست کنید ، راه جدیدی باز کنید و تکلیف بچه های اینده این سرزمین سوخته را روشن کنید نگذارید سرزنشهایی که به ما بخاطر ندانمکاری اول انقلاب فرزندان ما تکرار میکنند فرزندان شما برایتان انجام دهند .
درهرصورت ، نظرات خود را بنویسید و راهی * نو * را بجوییم اما نه راه رفته را و اول از همه خودم نظرم را خواهم گفت البته بستگی به استقبال شما عزیزان دارد .
موفق باشیم در راهمان ..
منتظرم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر