فهرست وبلاگ من

جمعه، خرداد ۲۷، ۱۳۹۰

برای ۹ ساعت دسترسی به سایت ازادگی میسر نبود و قطع بود ، چرا ؟

.....راستش را بخواین دوستان نگران شدم که مبادا هکرای حکومت اسلامی ازادگی را هک کردند . بیرون بودم طرفای ساعت یک بعداز ظهر بود گفتم بخود که یه تک پا بیام ازادگی و برم ولی وقتی که اومدم رو سایت دیدم سایت از دسترس خارج است چندین بار همجددا امدم رو سایت ولی هربار با پیغام * برای ازادگی مشکلی پیش امده لطفا دوباره بعدا اقدام کنید * بی خیال شدم ، پریدم تو کتابخانه سر راهم دیدم دوباره همان پیام را داد گفتم دیدی این ماد۰۰۰به خطا ها سایت را هک کردند ولی باز هم مطمئن نبودم چون برام قبلا پیش امده بود تو کتابخانه شاید بخاطر اچ۰تی۰تی۰پی۰اس ازادگی بوده رفتم تو کافه اینترنت ولی بازم سایت قطع بود الان اومدم خونه و ساعت ۹ شب است یعنی برای حدود ۸ - ۹ ساعت سایت قطع بود ، خواستم سوال کنم شما هم همچین مشکلی داشتید یا اینکه فقط محدوده من بوده ؟
درهر حال الان خوشحالم که دوباره ازادگی وصل شده و کار می کنه .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر