فهرست وبلاگ من

یکشنبه، فروردین ۱۴، ۱۳۹۰

داستان بدهکاری همیشگی من به ازادگی !

بدهکاری من به ازادگی
از موقعی که شروع  به فعالیت در ازادگی کردم  همیشه اخرش در انتهای خروج  بدهکارش شدم . راستش بعد از این چند مدت هنوز که هنوزه نتونستم سر از جریان انرژی و اعتبار  در بیاورم ! . از دوستان هم سوال کردم اونام لطف داشتند اما گفتند ما هم درست نمیدونیم ولی کم کم دستت میاد ! و هنوزم دستم نیومده که نیومده ، مهم اینجاست که بعضی مواقع پیش اومده پستی ، کامنتی گذاشتم و دوستان سوالی کردند ،یا خرده  گیری کردند یا انتقاد و تشویق کردند و من خجالت زده نتونستم جواب بدم چراکه انرژی اعتبار نداشتم هیچ ،بدهکار هم بودم . مدتی پیش هم با ازادگی تماس گرفتم و موضوع رو در جریان گذاشتم که البته هنوز هم جوابی دریافت نکردم البته نمیشه بهشون خرده گرفت چراكه کارهای مختلفی و دشواری هم که بسا داشته باشند برای نگهداری سایت که اسون هم نیست ، بنابراین گفتم چرا که اینجا بحثش را با شما نکنم و از شما دوستان که به  هرحال ۴تا پیرهن بدون دعوا بیشتر از من پاره کردید ! . در قوانین ازادگی میگه ، هرچه قدر فعالیت کاربران بیشتر باشه انرژی اعتبار انها هم بیشتر میشود  ، خب حالا فرض کنیم امروز صبح من ۳۰۰ انرژی دارم حالا چرا ۳۰۰ ونه ۵۰۰ یا ۵۰ بماند و من این انرژی یا اعتبار رو روی امتیاز دادن به پست دوستان یا ارسال پست خودم یا کامنتها یا اصلا مخلوطی از همشون استفاده میکنم و در اخر علی میمونه و حوض خالی از انرژیش و قبض بدهکاری . همیشه من انتهای روز با ۳۰ یا ۲۰ تا انرژی منفی مصادف شدم که واقعا سر در نیاوردم حتی به در و دیوار اطراف هم زدم که برای دوستی که کامنتی گذاشته جواب بدم که حمل بر بی ادبی من نشه اما بدون نتیجه .
نتیجه گیری : ایا ازادگی میتواند نحوه محاسبه انرژی اعتبار را بهتر برای کاربر توضیح دهد  ، محاسبات بر چه اساسی است  ، بدهکاری چگونه محاسبه میشود  ، انرژی روزانه است یا ۴۸ ساعته  ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر