فهرست وبلاگ من

یکشنبه، تیر ۰۵، ۱۳۹۰

ازادگی و کاربرانی که چندین حساب دارند

........از انجا که ازادگی اخیرا یادداشتی گذاشته در بالای سایت و طبق قانون سایت اخطار داده که حساب کاربرانی که دارای چند حساب کاربری هستند را خواهد بست بر ان شدم تا متن کوچکی بنویسم در مورد ان . فهمیدن این موضوع که در این روزها که کاربران یکدیگر را به داشتن چند حسابه متهم میکنند و اخطار اخیر خود سایت مزید ان است که احتمالا چند عضو ناخلف ازادگی شیطنت هایی کرده اند . مدتی قبل خود من قربانی این موضوع شدم و برای ساعتی حسابم بسته شد که با توضیح سوءتفاهم حل گشت .قضیه از این قرار بود که تنها داشتن یک لپتاپ و تعداد بچه ها در خانه و تشویق انها که در ازادگی عضو شوید و ضرورتا سیاسی ننویسید و چنان شد که متقاعد شان کردم عضو شوند اما نخواندن کامل قوانین سایت گریبان مرا گرفت چون شده بود که بچه خواهرم میخواست به لینک من رای دهد یا لینکی ارسال کند که صلاح نمیدانستم و یا حتی چندین نفر از دوستان قدیمی را که در کانادا ،امریکا و هلند زندگی میکنند با صحبت و تشویق که* هرچه دل تنگت میخواهد بگوی* به ازادگی وصل کردم و تا جاییکه اطلاع دارم حتی یکی از انها میگفت چکارم کردی ؟! از صبح تا شب حالا دیگه پای ازادگی هستم و البته که من نمیدانم که حال او کیست و با چه نامی فعالیت دارد ، این را گفتم که بگویم پای تلفن مجبور شدم همزمان با او و رفتن قسمت به قسمت ازادگی و همچنین ساختن ایمیل و نشان دادنش به او که حال فرضا باید چنین چیزی بر روی صفحه کامپیوترت مشاهده کنی ، بساختن یک حساب کاربری دیگر برای خودم شدم !و حتی چگونگی رای دادن مثبت و منفی کامنتها و و و ، اما هرگز دیگر از ان حساب استفاده نکردم و در اینجا مثل پیشین باید رسما به ازادگی بگویم که حتی دیگر اجازه استفاده از کامپیوتر خودم را به خانواده پس از ان اتفاق نداده ام که باعث مقداری ناراحتی هم برای خودم بخصوص و دو عضو دیگر خانواده گشت ، سخت است ولی چاره ای دیگر نبود و در همینجا اعلام میکنم که همه بدانند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر