فهرست وبلاگ من

سه‌شنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۹۰

سامی الفا و* ابعاد * و *زندگی * قسمت دوم / به نظرات شخصی شما به بحث خوش امد می گویم

.....فضای لایتناهی و بدون پایان ،مثل اعداد ریاضی و عدد*بی نهایت * است ،اصولا ما انسانها همه چیز را از دید چشم و حواسهای دیگرمان می بینیم و یا درک می کنیم یعنی * زمینی * .در جهان هستی میلیارد ها کهکشان و بیلیون ها ستاره که خورشیدمان می تواند فقط لکه یا نقطه بسیار کوچکی باشد که در مقایسه با خورشید های دیگر در جهان هستی شاید حتی بحساب نیاید، ناگفته نماند که بایستی بیلیونها بیلیون سیاره هم در کنار ان ستارگان وجود داشته باشد که بخاطر تکنولوژی نارس فعلی مشاهده انها بخاطر نداشتن نور از خودشان قابل شناسائی نیستند و مثل زمین خودمان بر اثر گرانش بدور خورشید می چرخند و می چرخند گو اینکه دانشمندان به اطلاعات جدیدی هم بتازگی رسیده اند در این مورد ،اما سوال اینبار این است که ایا * زندگی * هم در این سیارات وجود دارد یا خیر .اگر در این مورد از دانشمندی بپرسید چنانچه من پرسیدم خواهد گفت امکان زندگی در سیارات دیگر ۱۰۰۰ درصد است ولی بعنوان یک دانشمند باید اول ان را ثابت کنم و بعد اعلام و تلاشمان هم اکنون این است که بقولی * بشر یا انسان تافته جدا بافته ای نیست * نوع حیات با امکان زیاد مختلف است و نباید از دید زمینی به ان نگریست و ما انسانها باید بسیار خودخواه باشیم که فکر کنیم تنها ما در میان بیلیونها بیلیون سیاره تنها وجود داریم .یکی از صورت های زندگی ممکن است *بعد *یا ابعاد باشد ،زندگی زمینی در ۳ بعد تشکیل شده طول ،عرض ،ارتفاع و زیاد وقتی نیست که* بعد زمان * هم به ان اضافه گشته و همینطور تئوری ۱۲ بعدی که برای من فرد عادی بسیار مشکل است که بطور مثال موجودی را تصور کنم با ۶ بعد یا حتی تا مدتها با خودم کلنجار می رفتم تا موجود ۲ بعدی را متصور شوم تا زمانی که توانستم درکش کنم انهم اتفاقی و ان هم * سایه * خودم بود که طول و عرض داشت اما ارتفاع یا ضخامت نداشت حالا اشتباه می کنم نیاز به راهنمایی دارم و یا موجودی تک بعدی که با زندگی میکروسکوپی اشتباه نشود منظورم* باد *است که حتی بعدی هم امکان دارد نداشته باشد .می بینید بسیار مشکل است و غیر ممکن شاید که بدون مقایسه زندگی زمینی بتوانیم درکی از * ابعاد * داشته باشیم حداقل برای فرد عادی و معمولی مثل خودم .جهان هستی پر از شگفتی هاست و بشر حریصانه بدنبال پاسخی می گردد تا خلا و وجود خودش و دلیلش را با پاسخی منطقی پر کند .مرگ هم یکی از شگفتی هاست و زندگی بعداز مرگ که ایا وجود دارد یا خیر ،کسانی هستند که اظهار کرده اند که از دنیا رفتند و بعد بازگشته اند و همه هم تونل نوری درخشان را گزارش یا مشاهده کرده اند اما بنظر من ان ها نمرده بودند و فقط یک تجربه * خاص * بوده و خودم اعتقاد دارم به * هیچ * چنانچه قبل از بنگ بزرگ وجود داشته فقط *هیچ * و تصور کردن * هیچ * هم اسان و ساده است و معتقدم بعداز مرگ فقط * هیچ * است . تجربه اش کنید بهتر متوجه خواهید شد .
ممکن است کسانی از وجود * روح * حرف به میان بیاورند که اگر از روح در کالبد انسان کسی خواست صحبت کند جلو جلو بگویم خوشحال خواهم شد که بگویم نگران نباشید * روحی * هم اگر وجود داشته باشد با شما خواهد مرد ! .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر