فهرست وبلاگ من

سه‌شنبه، فروردین ۲۳، ۱۳۹۰

فکر میکنم اگر ازادگی دکمه ای دیگر اضافه کند عالی بشه

معمولان وقتی لینک یا پستی فرستاده میشود به ازادگی  و مدت زمانی هم از ان گذشته باشه , من نوعی کامنتی میگذارم که معمولان تائید ان لینک است یا تکذیب است و یا خوشم یا بدم امده  و یا توضیح خواستند ازم یا بر عکس  و و و و و . در کل میخواهم بگویم اگر دکمه ای بود که میتوانستیم بفهمیم که فلان شخص مثلا چند مدت پیش که سوالی ازش کردم و یا کرده  در لینکی که میتونه متعلق به من بوده باشد و یا شخصی دیگر  جواب داده یا نه عالی میشد  چیزی * لایک در فیس بوک * که اگر شش ماه هم از ان لینک گذشته شده باشد به محض  لوگ کردن میتونیم ببینیمش . البته ممکن است تقاضای زیادی باشه از  گردانندگان  زحمتکش ازادگی ولی به هر حال یک پیشنهاد بود . شما چی فکر میکنید ؟
ایا چنین چیزی در حال حاضر وجود داره و منه تازه وارد هنوز خبر ندارم  ویا ندیدمش  یا اینکه اگر وجود نداره میتونه عملی باشه یا در اینده بشه ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر