فهرست وبلاگ من

دوشنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۰

سخنی با شما بچه های ازاد ازادگی .

...البته که رژیم جهل همه جا نوکر و پادو دارد و انها هم با جان و دل دارند برایش کار میکنند ، ازادگی هم مستثنی نیست همین امروز گفتم بخود که برو و تحقیقی بکن و کردم نتیجه چندان دلچسب نبود نمی خواهم اسم کسی را بیاورم یا کسی را متهم کنم چون من قاضی نیستم بنابراین فقط میتوانم بگویم دلیل وجودی انها در اینجا چه است گو اینکه هر حرکتی از جانب انها بقیه را اگاه میکند که طرف کیست و راحت میشود از در

ون لینک ها و کامنتهایی که میفرستند براحتی متوجه شد .مدتی است که ازادگی شده منبع خبری از روزنامه جات داخلی اما این بخودی خود دلیل نمیشود اما وقتی لینکهای لینک گذار را میروی و می بینی ۲ چیز را متوجه می شوی (امتحان کنید) اول که این روزها اونها ۲ شقه شدند یک شقه متمایل به سد علی هستند و شقه دوم متمایل به دولت و جن گیرای ان و چه خوب هم پته یکدیگر را رو اب می ریزند ، لینکهای انان را که میخوانی متوجه میشوی که فقط لینک است انهم از روزنامه ای خاص و متعلق به دسته ای خاص و صاف و یکراست کپی پیست میشود میاد روی ازادگی و امتیاز هم میگیرد چرا ؟ چون فقط بنظر میاد رژیم را کوبیده ولی دقت که میکنی میبینی فقط بخشی را زده که در بالاتر اشاره کردم و جالب اینکه در هیچکدام اثری از تجزیه یا تحلیل لینک گذار نمیبینی یعنی ازادگی برای انها شده وام گرفتن لینک از منابع رژیم یعنی روزنامه ها و اوردن ان مستقیم اینجا ! . زمان ، زمان است که از انها با کامنت هایمان بخواهیم که نظر خودشان چیست و چگونه خودشان فکر میکنند چون ما ۳۲ سال است که داریم به اراجیف این حضرات مفتخور بیسواد و جانی حکومت اسلامی بزور گوش می کنیم و دیگر بس است اینجا جای تبلیغات غیر مستقیم برای حکومت نیست . ازشان بخواهیم . همین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر