فهرست وبلاگ من

یکشنبه، تیر ۱۲، ۱۳۹۰

جون هرچه زن و مرد با معرفت باقیمانده تو ایران است ....

.....دوستان من ، جون هرچه با معرفت باقیمانده تو دنیاست وقتی یک لینک جدید میاد کاملا مطلب را بخونیم۰ اونوقت اگه خوشتمون اومد ، بعد منفی یا مثبت بدیم ، صرف شناختن شخص لینک دهنده را بزاریم کنار و همچنی

ن رودرواسی را که یکی از افات بد ماایرانی هاست البته افت های زیادی داریم ما ایرانیان ، مثل افات فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی که من از اقتصادی ان میگذرم چون اینجا کاربری ندارد . افت فرهنگی هم همین است که در کل و درزمان زیاد تبدیل به * فرهنگ *ی غلط میشود در* اجتماع * ی که درش زندگی میکنیم .افت رفاقتی صرف ،رودربایستی ،چشمم هم چشمی ،بزرگ کردن شخص بدون منطق ، نازک نارنجی بودن خود شخص ، احساس رنجاندن دوست یا شخصی که در دنیای واقعی هرگز ندیده ایمش و چیزهای دیگر که خودتان میتوانید اضافش کنید، حال اینها باید درست بشه و کی باید درستش کند ؟ * خودم* بله خودم و نه کسی دیگری هرکدام از ما ان* خودم* هستیم با پتانسیلی که میتونیم هرکدام در اینده مستر* پاک *ی با منطق شویم . باید در اولین فرصت عزم را جزم کنیم که بالاخره باید از جایی شروع کرد . در انتها زحمتی ندارد اگر بتوانیم حتی چند خطی کامنت بگذاریم و کامنت گذار را بیشتر در عقایدش راسخ یا با منطق قوی و دوستانه مجبورش کنیم که *دوباره* فکر کند . همه کاری میتوانیم بکنیم فقط اگر بخواهیم . هرچه میخوام حرفام از شعار دادن دور شود ، برعکس حالت شعاری پیدا میکند .امیدوارم اشتباه کرده باشم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر