فهرست وبلاگ من

سه‌شنبه، مرداد ۱۱، ۱۳۹۰

کاربرانی که فقط کامنت می گذارند و هیچگونه لینکی هم عمدا ندارند ، کاربران توهین کن و فحاش

....چند وقت پیش لینکی گذاشته بودم اینجا و اخطار هم داده بودم که موج جدیدی از افراد جدید به ناگهان به سایت ازادگی وصل شدند ،خبر و تحقیقی بر یکایک انها شک مرا کامل به یقین مبدل کرد و متوجه شدم انها هیچگونه لینکی از خود نمی گذارند چون بیقین دیگران منفی بارانش خواهند کرد ، لذا تاکتیک خویش را عوض کرده و فقط کامنت می گذارند انهم با توهین و فحاشی هایی که همگی واقفیم از کجا می اید. در انزمان صد البته هم هدف بر جذبشان بود اما نه دفعشان ،دوستانی هم بر من خرده گرفته بودند که شاید من هدفم محدود کردن سایت است که اظهار نامه ای نوشتم و شدیدا هم تکذیب کردم و گفتم با این ها تا زمانی که مثل یک انسان و با اعضای دیگر سایت با احترام به مباحثه و گفتگومی نشیند باید ان را به فال نیک گرفت ولی هنوز مدتی نگذشته که با کامنت هایشان و فحاشی های بدون دلیل ، دیگران را به تحریک و عکس العمل واداشته اند و کاملا مشخص است و اصلا هم پنهان نمی کنند که سرشان در کدام ابشخوری است . خوب نظر شده شما دوستان من چیست ؟
اول نظر خودم را بگویم ، اگر این اعضای جدید که پنهان هم نمی کنند از کجا می ایند و همینطور هم شروع به هرزه گویی و فحاشی به دیگر اعضای سایت را ادامه دهند و از منفی های دوستان هم هراسی ندارند ، تنها راهی که باقی می ماند * گزارش * به مدیریت سایت است و مدیریت سایت هم با قوانین کاملا روشنی که دارد وظیفه دارد که با اینطور اشخاص قاطعانه عمل کند .
توهین و فحاشی انهم کاملا جهت دار و روشن قابل تحمل نیست .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر