فهرست وبلاگ من

پنجشنبه، مرداد ۲۷، ۱۳۹۰

چرا بعضی کاربران *فقط * از منابع رژیم لینک می دهند بدون اظهار عقیده خودشان ؟

.....در ازادگی همه می توانند لینک بدهند از هر جاییکه بخواهند حتی از منابع نامشروع دولتی ایران و روزنامه جات سراسر دروغ و ریای ان ،اصلا مهم نیست باور کنید ، اما برفرض مثال من *نوعی * اگر خواستم لینکی بدهم از منابع رژیم حتما در تیتر خودم موضع خودم را نشان خواهم داد کما اینکه بجز تعدادی از کاربران که شاید هم متوجه نیستند و خبری هم ممكن است بنظرشان مهم بیاید لینکش کنند بدون * کم و کاست ! * . خوب من و تو دسترسی به کامپیوتر و رو

زنامه داریم و درست همه گونه ان ازاد و سانسور شده ،پس معنی گذاشتن لینک ، بدون هیچگونه اظهار عقیده ای یا واکنشی از طرف لینک گذار من ان را خوانمش* کودتای خاموش* و عادت دادن خوانندگان به اینگونه لینکهای بی معنی و بی محتوا و دروغ و شاید برای همین است که سعی کرده ام یا از کنارش رد شوم یا با کامنتی بدون رای مثبت و منفی از لینک گذار محترم سوال بسیار ساده ای کنم * موضع خود شما لینک گذار محترم چیست ؟ * که معمولا یا بهتر بگویم هرگز پاسخی نشینده ام ! . بعضی از کاربران که نمی خواهم نام ببرم با رفتن و دیدن لینکهای فرستاده شده مشاهده کردم تقربیا ۹۸ درصد لینکهایش از سایت * تابناک * محسن رضائی یا عذر می خواهم محسن بی ناموس است ، بگذریم از ۲ درصد باقی که با ورزش است و فناوری برای پر کردن !.
حال سوال این است که چرا در بین صدها و صدها منبع خبری از مثلا سایت تابناک که سایتی است تا استخوان ذوب شده در ولایت و همگی می دانیم که این سایت بخشی از بدنه سرکوب گر رژیم اسلامی است ، باز هم بگذریم که لینکهای مختلفی از دیگر سایتهای رژیم، لینک می شود* بدون نقطه نظر لینک گذار * . در اینجا باید کاملا روشن کنم اصلا قصد خاموش کردن یا محدودیت برای عده ای از کاربران نیست و هرگز هم در خیال نبوده ،همگان ازادند هر لینکی که خواستند بدهند ، بطور مثال شاید من از سیاست خوشم نیاید که البته از نظر من خودش یک* سیاست * است یعنی وقتی من بگویم هرگز از سیاست خوشم نیامده این خودش یک *نوع* سیاست است و بسیاری را هم می شناسم که فقط سرشان در کار خودشان است و رغبتی به ورود به سیاست ندارند و فقط دوست دارند لینکهای ورزشی یا فناوری یا فرهنگ وهنر یا اقتصاد بدهند که البته و بدون شک هیچکس هیچگونه اعتراضی نخواهد بود و هرگز هم نباید باشد ،
در انتها می دانم با اینکه بسیار * روشن * توضیح داده ام امکان اینکه کسانی *مخالف * باشند که با روی باز خوشحال می شوم اگر اشتباهی فکر کرده ام بیرونم بیاورند .
مانا باشید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر