فهرست وبلاگ من

چهارشنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۹۰

ایا ازادگی امکان اضافه کردن این مورد امنیتی را دارد ؟ / پیشنهاد

......بیشتر اوقات احساس می کنم وقتی روی ازادگی لوگ می کنم ان صفحه مثل صفحه پیشین نیست نمی دانم شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد . درخواست من از سایت ازادگی این است که اگر میسر می باشد و قابل رسیدگی لطفا امنیت ورود به سایت را بالا ببرید تا مخصوصا کسانیکه از داخل ایران فعالیت دارند با کمی بیشتر و خیالی راحت وارد شوند و احساس نکنند همین لحظات است که نیروهای* تاریکی* با تق تق و یا بدون ان بکشتن * چراغ * امده است . سایتهای معروف هر روزه تلاش می کنند امنیت کاربران خود را بالاترو بالاتر ببرندو برای اینکار از روشهای گوناگونی استفاده می کنند مثل ورود به سایت با فرستادن یک کد ۴ رقمی به موبایلشان در همان لحظه و وارد کردن ان بوسیله کاربر یا بعلاوه ان ۱۰ نمونه اعداد ۹ رقمی و اخطار در بالای سایت که حتمآ با اچ۰تی۰تی۰پی۰اس وارد شوند .
مثلا در فیسبوک ، من با تعغیر دادن موارد امنیتی همیشه یک مسیج دریافت می کنم در لحظه ورود که اخطار می دهد شخصی وارد فیسبوکم شده با ساعت و محل تقریبی ان که یکبار از امریکا بود ! که فهمیدم هک شده ام همین طور در تمام اوقات روی سایت ان * قفل * زرد رنگ روی نوار ادرس سایت و در وسط ان مثل ازادگی همیشه و همه جا خود را نشان می دهد ،وقتی هم خودم وارد شوم که معلوم است و نیازی نیست و دلیتش می کنم .
نظرات شما کاربران را با جان ودل می پذیرم .



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر