فهرست وبلاگ من

یکشنبه، شهریور ۰۶، ۱۳۹۰

همه ایران تهران نیست ، پشت اذربای *جانمان * را خالی نکنیم

......انقلابات و شورش های مردم برای احقاق حق تخریب شده خویش همیشه از جائی شروع باید شود و فرق نمی کند از روستایی کوچک در در کنار شهری بزرگ یا کتک خوردن بی دلیل بدست ماموران حکومتی .اما اینبار مثل اینکه از اذربای* جانمان* ، بخشی از ایرانمان شروع شده و باید حمایتش کرد .همه ایران *تهران * نیست و نباید این حرکت خودجوش و مردمی را که تنها با دست های خالی اما بشدت گره کرده را تنها گذاشت .اذربایجانی ها هم مثل ما برای* تبعیض و بی عدالتی محض* به خیابانها امدند و دارند باز هم می ایند اما بغض خویش را در مرگ اندوهبار *دریاچه ارومیه* نشان می دهند که خود تخریب عمدی دریاچه ای زنده به شوره زاری عظیم که عمق ناشایستگی حاکمان بزور به تخت نشسته را نشان می دهد که با زدن هزاران سد خاکی و غیره و بدون کارشناسی و به قیمت نابودی طبیعت و اثرات فاجعه بار ان برای مردم و دیگر جانداران و محیط زیست شدند .
این حرکت مردمی را حمایت کنیم و برق اسا ان را وسعت دا ده و به تمامی ایران سرایت دهیم ، اذربایجان هم همیشه در کنارمان بوده در حرکت پشتیبانی از نام * خلیج فارس * حال نوبت ماست و پشتبانی از انها و خواسته های بر حقشان و یادمان باشد و اماده باشیم که دشمن با هیاهو و تبلیغات علیه ما می اید و نیروی کا فی هم برای مقابله با همه ندارد ،شروع سریع تقسیم نیروهای خودمان به گروههای بسیار بزرگ مردمی ۲۰۰۰۰یا ۳۰۰۰۰ نفره تنها چاره کار است برای سرنگونی این حکومت جبار .
یادمان به گذشته باشد و پند بگیریم و تاکتیک خود را هرچه زودتر عوض کنیم .

۲ نظر:

  1. اين هموطنان عزيز آذري تو اين چند ساله كه ما شهيد داديم كتك خورديم شكنجه شديم به زندان رفتيم كجا تشريف داشتند كه الان تقاضاي همبستگي ميكنند ؟!!!!!
    ولي با اين حال اگر بيايند اعلام كنند تفكرات جدايي طلبانه ندارند و براي ايران و ايراني ميخواهند با اين رژيم ديكتاتور بجنگند ما با آنها همراهي ميكنيم

    پاسخحذف
  2. زمانی که در خرداد85 قیام اول خرداد آذربایجانی ها 25 شهید دادند و هزاران مجروح و یک ماه تمام تبریزو دیگر شهرهای آذربایجان غرق خون بود اون موقع شما بودید آقای ایران سبر

    پاسخحذف