فهرست وبلاگ من

چهارشنبه، شهریور ۳۰، ۱۳۹۰

قتل عمدی یک نوجوان و حضور هزاران تماشاگر تشنه به خون ! / اینها کیستند ؟

.....بدست توانای حکومت اسلامی یکی دیگر از معضلات مشکل اجتماعی ما با اعدام نوجوانی دیگر بحکم الله و تصمیم غیورانه مسوولین وقت حل شد ورفت پی کارش !! ، مثل همیشه خط زدن صورت مسئله .نوجوان علی رضا* م* قاتل داداشی که نکته جالبش این است که نا م فامیلی او را هم کامل درج نمی کنند شاید بخاطر این است که از نظر قانونی مردم ندانند چه کسی را اعدام می کنند ! انهم جلو هزاران نفر و فقط به * م * بسنده می کنند می اورند جلو ۱۵۰۰۰ نفر تما شاچی گرسنه خون که حتما ساعت یک صبح با شوق از خواب بلند شدند نماز شان را به کمرشان زدند و با عجله امده اند مبادا چنین تفریح شادی بخشی! را از دست بدهند پس باید شتابان بیایند تا لژ جلو را صاحب شوند . راس ساعت ۵ در محل حکم اعدام حاضر شوند تا اعدام نوجوانی را از نزدیک مشاهده کنند البته اوردن دوربین فیلمبرداری و عکاسی برای گرفتن عکس یادگاری فراموش نشود! فقط اه و حسرت بر ما . صحبت از حکومت جهل و خونریز حکومت اسلامی نیست که حسابش جداست موضوع مردمی است که یک صبح از خواب بلند می شوند و شایدم با خانواده برای پیک نیک بدیدن اعدام می روند تا لذت یک روز خوب ! را نصیبشان کنند ، ۱۵۰۰۰ نفر انسان ! شوخی نیست و بالاخره اینکه، علی‌رضا م قاتل روح‌الله داداشی در زمان اجرای حکم حالت روحی نامتعادلی داشت.

* وی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد.

* علی‌رضا مدام اسامی ائمه اطهار ! به ویژه امام حسین ، امام رضا !را فریاد می‌‍زد و طلب بخشش می‌کرد. وی حتی نام برخی از نزدیکانش از جمله مادر خود را فریاد زده و از اولیای دم طلب عفو داشت که البته صدایش در همهمه حاضران گم بود که نشان از هیجان و شوق زیاد حاضرین در صحنه بود ! . این مردم بکجا می روند و حاصل اینهمه خشونت خام در جامعه چه خواهد بود فقط اینده سیاهمان ان‍ را

نشان خواهد داد .
در پائین هم حاشیه های این قتل اشکار حکومتی را بخوانید .
علی‌رضا مدام اسامی ائمه اطهار!! به ویژه امام حسین ، امام رضا را فریاد می‌‍زد و طلب بخشش می‌کرد. وی حتی نام برخی از نزدیکانش از جمله مادر خود را فریاد زده و از اولیای دم طلب عفو داشت که البته صدایش در همهمه حاضران گم بود. صرف نظر از درستی یا نادرستی این قبیل اعدام‌ها مادامی که مردمی با این اشتیاق برای دیدن مرگ یک انسان سر و دست بشکنند و در آن ساعت از روز به رزرو جا و تماشا بروند ، دل‌ بستن به درست شدن اوضاع خامی محض است
با اعدام در ملا عام به خشونت بیشتر دامن زده میشه تا اینکه جلوی اون گرفته بشه. اما بیشتر برای این مردمی متاسفم که ساعت کوک کردند برای ساعت 5 تا مبادا از این سرگرمی جدید جا بمانند و بیشتر دلم برای خودم میسوزه که در این کشور خشن زندگی می کنم. آب بازی برای جامعه بده اما اعدام در خیابان بد نیست!
قلبم فشرده شد خدایا اینجا واقعا ایران منه؟!تا کی باید شاهد این صحنه های قرون وسطایی باشیم؟این فقط یه بچه هست که ازروی حماقت خطایی کرده ایا باید اینطور مجازات بشود ؟ ۱۵۰۰۰ راس از احشام هم که نماز صبحو کمر زدن و اومدن شاهد اجرای دین عزیز شون باشن تا مبادا اسلامشون درست انجام نشه!ننگ برشما.امیدوارم حس بیناییتونو از دست بدین تا از این لذت مریض گونه برای همیشه محروم بشین.
احمدي نژاد از سرمون هم زياده
....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر