فهرست وبلاگ من

چهارشنبه، شهریور ۳۰، ۱۳۹۰

ازادگی و پارادوکسی بنام فعال مسلمان برای کاربران .

....قبل از هر صحبتی بگذارید موضع خودم را نشان دهم که در کجای جهان ایستاده ام ! اول اینکه من یک بیخدا هستم و بخصوص ضد مذهب و مخصوصا نوع اسلامی ان و بالاتر از همه شیعه ۱۲ تا حدودی ۱۴ امامی ان ! ، دوم اعتقاد راسخ به جدائی دین از سیاست که باید طبیعتا با دروغ و حقه بازی همراه باشد و ناسازگاری با دین و هر گونه ایدولوژی دیگر دارد و قرنهاست که مثل روز روشن ثابت شده ، سوم درهر موقعیتی خود من در صف اول لگد زدن و بیرون انداختن هرکسی که بخواهد به هر نحوی از حکومت غیر قانونی ، نامشروع و ضد انسانی حکومت جانی و خونخوار اسلامی در این سایت دفاع یا پشتیبانی کند .این دسته هرگز جائی در ا زادگی ندارند و نخواهند داشت حتی اگر منجر به بستن حساب خودم بشود با انها مبارزه خواهم کرد ، چهارم با کسانیکه بعنوان مسلمان اما* حتی مخالف حکومت اسلامی * بخواهند پسمانده های ۱۴۰۰ ساله و احادیث و بنجل های تحجر و ارتجاع اسلامی و همچنین خرافات را به این سایت بیاورند مقابله خواهم کرد تا اخر ،پس تا اینجا روشن کردم در کجا ایستاده ام و بسیار هم روشن .
حال سخنی با دوستان دارم که برای خودم پازل یا معمائی نیست و روشن است اما نظرات شما هم بسیار مهم است برای مثال می دانیم دانشجویان ، فعالین اجتماعی ،اشخاص صاحب نام و بی نام* مسلمان* زیادی هم اکنون در خارج یا داخل زندان های مخوف حکومت مورد ازار و شکنجه و تحقیر حکومت جنایتکار اسلامی قرار دارند و روزی نیست که بچه های کاربر ازادگی از انها و حتی اسامی جدید که دستگیر شده اند و اوینی شده اند لینک نیاورند و حمایت شان نکنند و صد البته که همه انان ممكن است معتقد به اسلام نباشند اما من از نوع اسلامی انها نام می برم. انها زیاد هستند بی نام و با نام شناخته شده یا غریب و نیا زی به اسم شان نیست و فقط به یکی بسنده می کنم * سمیه توحیدلو* انهم بخاطر اینکه همه ما او را که تا دیروز جزء گمنامان بوده و وبلاگ نویس که بسیارنداز انها ، بخاطر وبلاگ نویسی و توهین به احمدی نژاد که خودش توهینی است به ایرانی محاکمه کردند شلاق زدند و تحقیر کردند و ما هم همگی در سراسر دنیا از او دفاع و حمایت کردیم . حال می خواهم بعداز این همه مقدمه چینی بگویم اگر این عده مسلمان از این نوع بخواهند به ازادگی بپیوندند و فعالیت کنند واکنش شما چه خواهد بود فراموش نکنیم که من از کسانی که مثل زیدآبادی ها و سمیه ها و دانشجویان و دیگرانی حرف می زنم که گمنام هستند و ما روزی نیست که اسم یکی از انها را بعنوان *فعال اجتماعی .... بوسیله ماموران امنیتی بازداشت شد و به اوین برده شد * به اطلاع دیگران نرسانیم و حمایت نکنیم .
واکنش شما در مقابل فعالیت اینگونه مسلمانان در ازادگی چیست ؟
ایا انها را ایزوله می کنید یا حمایت ؟ . بنظر من پارادوكسی در ازادگی بدون نیت بدی بوجود امده که باید تلاش کنیم برای رهایی از ان دست در دست هم ان را برای راه سختی که در پیش داریم از پیش پا بر داریم یعنی دمکراسی انتهای خط .
مشتاقانه منتظر می مانم .
شاد باشید و شاد ذی .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر