فهرست وبلاگ من

پنجشنبه، شهریور ۳۱، ۱۳۹۰

این هم از یکم مهر / کار اپوزیسیون بی دروپیکر لس انجلس نشین بجایی رسیده که مسخره رژیم شود





......باور کنید نمی دونم چه بگویم و چطور انالیز کنم این کلیپ را ! .خوب معلوم است که با این عده ادم های غیر نرمال حکومت اسلامی کلاش هم مفته مفت از اب گل الود ماهی مسموم بگیره و بخورد جمعیتی بالغ بر ۷۰ میلیون ادم بده . البته مشخص است که با سرهم کردن و قطع کردن صحبتهای یک شخص و مونتاژ دوباره ان به اهداف کثیف و حرفه ای خودشان که فریب مردم است تا حدودی موفق شوند ولی خودمونیم روانشاد رضا فاضلی کجا و این اقایون لس انجلسی کجا که حتی بصورت حرفه ای هم صحبت نمی کنند با توجه که می دونند رژیم درنده اسلامی چطور انها را به مضحکه می کشاند انهم همچنانکه گفتم مفت ! . اقایون در ساحل عافیت و امنیت نشسته اند و می گویند زودتر لنگش کن ! ما هم پشت سرتون هستیم با طیاره هایمان ! اخه مگر چند تا هواپیمای جنگی در اختیار دارید و اگرم دارید از کجا اومده کی خریده ، کی قرض داده و از کدام کشور همسایه می ایند ؟!.
یکی از اینها دو کلمه حرف درست حسابی بلد نیست بزنه و بیشتر به مجری برنامه تلویزیونی یا شومن می خورند تا یک سیاستمدار باشعور و فهمیده ، با ز هم روانش شاد اقای فاضلی که حداقل انسان فهمیده و با شعوری بود و واقعا حسرت می خورد که یک مملکت اباد و قابل در عرض ۳۳ سال به خاک سیاه نشست بوسیله حکومت دغلباز و فریبکار اسلامی و اخرش هم طفلی دق کرد و مرد از غم مرگ پسر و دخترش و حال وروز ایران و ایرانی .
حقیقتش نمی خواستم این لینک را بدم بخاطر اینکه حمل بر تضعیف روحیه بعضی ها که صادقانه باور دارند این جماعت اغلب منقلی را که شناخت کامل دارم از انها انهم از سالیان دور که هنوز هم به دوران خوش گذشته خود در زمان روان شاد پهلوی چسبیده اند و یا همچنین به هواداران انها به گونه ای بی احترامی کرده باشم ، بخود گفتم دست نگهدار شاید هم مردم اول مهر امدند بیرون و خبری شد جرقه ای خورد و مثل غریقی که به هر شاخ و برگی برای نجات خودش می چسبد منهم مثل ان غریق چسبیدم و پیش خود گفتم دنیا را چه دیدی همه ما منتظر ان هستیم که این نابودگران اسلامی حاکم گور خود گم کنند و ملتی را بحال زار خود رها کنند تا خرابکاری و فساد ۳۳ ساله انها را که تا بن در جامعه کنونی رسوخ کرده ترمیم کنند و هرکسی بله هرکسی دیگر بیاید حداقل بهتر از یک رژیم اسهالی اسلامیست ، اما متاسفانه این دور تسلسل مثل اینکه ادامه دارد و مردم ما هم یا لااقل اکثریت انها هنوز مثل اینکه به ان رشد فکری نرسیده اند و نیاز مبرمی به یک راهبر کاریسماتیک و قابل اطمینان دارند .
سخن اخر اینکه این همه انواع برنامه های فارسی زبان تلویزیونی * سنگ مفت گنجشک مفت است* مثل اینکه برای لس انجلس نشین ها و اینطور رجزخوانی های بدون پشتوانه و اساس فقط باعث عقب نگه داشتن و بی اعتمادی هر روز بیشتر مردم داخل که زیر بار طاقتفرسای زندگی در ایران کمرشان خم شده می شود . بی اعتمادی به اپوزسیون یعنی بقای بیشتر این حیوانات وحشی حاکم . نگذاریم با فراخوان های الکی این اعتماد را از مردم سلب کنیم .

۴ نظر:

  1. یک ایرانی از لس آنجلس۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۰

    این بهرام آبتین که آلمان است. چه ربطی به لس آنجلس دارد؟ لس آنجلس در حدود یک میلیون ایرانی دارد در میان این یک میلیون ایرانی پروفسور دانشگاه هست کارگر هست، سرمایه دار هست، خواننده ی روحوضی هست، دانشجو و فعال سیاسی هست، شارلاتان و کلاهبردار هم هست. اینکه شما بیشتر نام لس آنجلس را می شنوید به علت این است که جمعیت ایرانیهایش زیاد است و واضح است به نسبت جمعیت تعداد معلم ها، اساتید ، دانشجویان و شارلاتانهایش هم بیشتر است. اما ما هم در اینجا خسته شدیم از بس که شما در آنطرف گفتید ایرانیان لس آنجلس نشین. ایرانیان آمریکا که بسیارشان آدمهای با شرف و و ایراندوستی هستند و بسیاری هم افراد غرض ورز و شیاد، در هر صورت نیازی به تغییرات و تحولات داخل ایران ندارند و در این گوشه دنیا زندگی شان را می کنند. بنابر این رفتار شما جز دلسرد کردن این گروه فایده ای ندارد توجه کنید حمایت این گروه با توجه به شرایطشان از ایرانیان داخل کشور می تواند تحولاتی را ایجاد کند ایرانیان با توجه به تعدادشان اگر تا امروز متحد شده بودند حتی می توانستند بر سیاست خارجی آمریکا هم تاثیر بگذارند همان کاری که یهودیان و ارمنیان برای ملتشان کردند و ما نکردیم پس این اندازه به ایرانیان خارج که بسیاریشان برای آزادی ملت زحمت می کشند گیر بیخود ندهیداین چند تا دلقک را هم خود جمهوری اسلامی بالا آورده و بزرگ می کند

    لطفا این کامنت را برای دوستانتان و هر جا که این لینک را منتشر کردید بفرستید چون ظاهرا مطلبتان به جاهای مختلف رفته

    پاسخحذف
  2. ممنون
    احتیاجی به حمایت لوس آنجلسی نیست
    ما خودمون یا می تونیم درستش کنیم یا نه
    به هر حال به خودمون مربوطه.

    پاسخحذف
  3. دوست گرامی ناشناس ، البته که در میان ملیون ها ایرانی لسآنجلس نشین افراد با شرف و صادق و وطن دوست بیشتر از تعداد شارلاتان هاست ،موضوع فقط حول محور بعضی از همان تلویزیون هاییست که بلندگوی افرادی شده اند که جز دلسردی و یاس چیزی به ارمغان برای مردم رنج کشیده ا یران با انواع و اقسام فراخوان های بی برنامه نمی اورند. سپاس از کامنت روشن کننده شما.

    پاسخحذف