فهرست وبلاگ من

یکشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۹۰

گردان های اراذل و اوباش موتور سوار بسیجی برای سرکوب مردم رونمایی شد

.....سپاه پاسداران برای نخستین‌بار و به طور رسمی از گردان‌های امنیتی «امام علی» بخوان گردانهای اراذل و اوباش بسیجی وحشی در تهران رونمایی کرد.

خبرگزاری فارس گزارش کرده که ۳۱ هزار عضو گردان‌های امنیتی «امام علی» روز جمعه (۱۵ مهر) در «دهکده مقاومت» تجمع کرده و محمدعلی جعفری فرمانده و رئیس بزرگ اوباشان سپاه برای آن‌ها سخنرانی کرده است.

این گردانهای موتور سوار که مجهز به کلت و انواع وسائل ضد شورش هستند در فروردین ماه امسال پس از وقایع انتخابات سال ۱۳۸۸ از سوی فرماندهان سپاه پاسداران تشکیل شده است.

رئیس اوباشان جعفری طبق معمول در این مراسم هدف از راه‌اندازی این گردان‌ها را دفاع از امنیت و پشتیبانی و صادرات عنوان کرد اما کیست که نداند هدف اصلی از راه اندازی و مجهز کردن این اوباشان و متجاوزین و لات های محلات، سرکوب وحشیانه مردم در زمان حضور خیابانی علیه غارت و چپاول اموال و امنیت خودشان است .

این سرکرده مافیای حکومت اسلامی و حافظ منافع اخوندها خطاب به اعضای گردان‌های امنیتی *امام علی* گفته است: وظیفه ما فقط مقابله فیزیکی با حوادث نیست و باید بدانیم که چطور با کسانی که از روی ناآگاهی‌ و یا فریب در این صحنه‌ها( یا اعتراضات مردم ) حاضر شده‌اند، باید برخورد کنیم.»



نیروی‌های بسیج و سپاه در اعتراض‌های مردمی پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ نقش اساسی و محوری داشتند و علی خامنه‌ای رهبر خودخوانده در بار‌ها از عملکرد این نیرو‌ها قدردانی کرده
و همین باعث بوجود امدن رسمی این گردانهای وحشی و مجهز کردنشان به هزاران موتور وارداتی و تعلیم انها بوسیله مستشاران چینی و کره شمالی که در حقیقت استاد سرکوب ها و اعتراضات بحق مردم است شده .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر