فهرست وبلاگ من

یکشنبه، آذر ۰۶، ۱۳۹۰

گناه مجتهدین و و مراجع تقلید هزاران بار بیشتر از جاکشان است

.......درهفته پیش عکسهایی دیدم در روزنامه ای از کودکان و نوجوانان حتی اطفال چند ماهه با فرق های شکافته شده  و غرق بخون  از قمه زدن  که قلب را بدرد میاورد و شکی نیست که   انهم از طرف والدین انها بوده و بوسیله انها انجام گرفته و میگیرد  و  بخاطر نادانی و جهالتی که سال هاست از طرف  اخوند های مکار به انها خورانده میشود ،سالی نیست که چندین نفر بر اثر این حماقت کشته میشوند از فرط خون ریزی زیاد و چیزی که مشخص است اکثریت انان از طبقات محروم و فقیر هستند که تحت سیطره این مفت خوران مذهبی هستند . با یک حساب سر انگشتی بیاییم  می بینیم از زمان صفویه که فکر کنم حدود ۴۰۰ سال میگذرد و بنیان گذار شیعه بوده اند ، اگر سالی حداقل ۴ میلیون نفر قمه و زنجیر تیغدار زده باشند که البته  شامل کشورهای شیعه دیگر مثل افغانستان و پاکستان و عراق و دیگر کشورها و ایران روی هم میشود سیصد میلیارد یعنی ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ انسان این عمل بی خاصیت را انجام داده اند و اگر حساب کنیم از هزار نفر حتی ۱۰ نفر انسان هم کشته شده باشند تا حال چیزی نزدیک ۳۰ میلیون انسان بیگناه  اما نادان جان خود را از دست داده اند ، البته یادمان نرود حمام و وسائل پزشکی هم مثل حالاا وجود نداشته جز خزینه یا همان حمام عمومی که باعث  عفونت میشده  ان زخم های خونالود و بخاطر همان میرفتند بهشت موعود قلابی   . دیگر اینکه  صدها سال است که این مجتهدین ریا کار از طریق * خمس * و * ذکات * نان بدون رنج و زحمت خویش را از طرف
کار و زحمت زیاد دیگران و بخصوص  قشر فقیر در میاورند ، خمس و ذکات که سابقه ای بدرازی تاریخ  دارد که  وجود نحس این مفت خوران را و زالو های اجتماع امکان پذیر کرده و تن بکار نمی دهند   و در سال های اخیر هم   صندق های صدقه و بنیاد مستضعفان و بنیاد شهید و بنیاد های غول اسای عظیم و پولدار است که هرگز نه حساب و کتابی داشته و نه کسی جرات میکند حساب و کتاب از انها بکشد و خلاصه که زندگی شاهانه ای برای خودشان درست کرده اند . خود من شخصا که زورم میاد بروم کار کنم زحمت و استرس در حین کار داشته باشم بعد بیایم از حقوق و دسترنج  خود ضرب و تقسیمی کنم و حساب کنم در طی یکسال چقدر درامد داشته ام تا یک پنجم ان را بعنوان خمس وذکات بحساب این جانور های شکم گنده مجتهد !! بریزم و هر زمانی هم که بینمشان به انها تعظیم و تکریم کنم ، در ضمن این پول ها را هم ندانم که خرج چه کسانی میشود ،  ایا خرج یتیمان و زنان بیوه و خانواده های فقیر میشود یا خرج گنده کردن شکم بی خاصیت و پیچ در پیچ این عظام بی خاصیت که دستانشان از دست یک دختر هم نرم تر است میشود و چون این اجازه را نداری که به انها شک کنی و چنان در طی قرن ها سیطره مذهبی خویش را تکامل بخشیدند که اگر هم دنبال سوالت را بگیری مهر اردتداد میخوری .

ننشینیم و فقط غصه بخوریم به حال زار خودمان ، بلند شویم و* یا خودم * بگوییم و کار فرهنگی کنیم .
تمام .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر