فهرست وبلاگ من

یکشنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۹۰

Amy Winehouse - Back To Black




.....برای کسی که دوستش داشتم
لعنت به روزای اخر هفته که همیشه غمگین است مخصوصا این امروز شنبه .اخر شب عادت دارم قبل از خواب با میکرو هدفونی که دارم و وصلش به موبایلم با داستانهای کوتاه انگلیسی بخواب برم ، ساعت ۱۲ شب است و خسته از دیدن ۱۸ اپیزود پی در پی سریال *بونز * که پلیسی فرنزیک است تصمیم بخواب می گیرم هدفون را توی گوش هام می گذارم و سعی می کنم ریلکس باشم ! خبرها یکی یکی میاد بالا یکی از خبرها شوکه کننده است * جسد امی وین هاوس در اپارتمانش در شمال لندن پیدا شد * خبر خواب را از سرم می پرونه ، یادم به ۲ -۳ باری می افته که رفتم بدیدن برنامه اش مخصوصا اون یکی که تو روزای اوجش بود .امی خواننده بسیار با استعدادی بود ، یونیک بود و مرزهای شهرتش تا امریکا هم رفته بود ولی مسائل خصوصی و مواد مخدر شهرتش را داشت مخدوش می کرد و خودش هم اهمیتی نمی داد ،خیلی ها این روز را پیشبینی می کردند .چند وقت پیش تور اروپا را داشت که خراب کرد تو بلگراد اونم بوضع فجیع ، دیگه استفاده زیادی از الکل و مواد مخدر در حال اجرای کنسرت و فراموشی و لب زدن تنها نبود که دوستدارانش را ناراحت می کرد بلکه تعادل نداشتن و تلو تلو خوردن روی سن و فحش به مردم هم اضافه شده بود ،برنامه بلگراد تیر خلاصی بود براش و بدنبال ان لغو تمامی کنسرت های اینده اش ، چه اتفاقاتی بعداز از برگشتن از بلگراد و مسائل حول و هوش ان است که در اینده معلوم خواهد شد اما چیزی که بسیار روشن است ،دنیا یکبار دیگر یکی از بهترین هنرمنداشو از دست داد .
حال روحش ارام گرفت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر