فهرست وبلاگ من

چهارشنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۹۰

دیگه *سکوتم از رضایت نیست ، دلم اهل شکایت نیست * به بهانه

....این مطلب را دارم می نویسم به بهانه اخرین لینکم *بره نباشیم * . بعداز ارسالش چنانچه حدس می زدم و فکر می کردم کامنتهایی ر سید که غیر از یکی همگی نشان می داد هنوز ما سرسری و با عجله می خوانیم ،قضاوت می کنیم و زندگی هم راه خودش را می رود ، اما چیزی که بیشتر مرا در فکر فرو برد تلاش دیگران برای زدن حرف خویش بدون ناراحت کردن طرف *مقابل * است که ما ایرانی ها متخصص اینکار هستیم .لینک را خودم نوشتم و البته که می دانم دارم * چه می نویسم *و عجیب اینکه در یکایک خط ها * شخص یا کسی * را نام نبردم یا حتی زیر سوال ! فقط هشداری بود که مواظب باشید چراکه* خط مزدوران رژیم* که همه هم به بودن انها و فعالیتشان در ازادگی اگاهی کامل دارند عوض شده ، مثل این است که بدوستم بگویم داری میری بیرون حواست باشه که خیابانی که هرروزه داری میری ترافیک سنگینی داره و از یه راه دیگه برو ، و اونم بگه متشکرم می دونم و حواسم جمع است که به ترافیک نخورم. اما چرا سیل کامنتهایی که می تونست دلگرمی باشد تبدیل می شود به * جو منفی به سایت دادن * و یا * داری اتهام می زنی * و یا * کلی گویی نکن * و همینطور تو در عوض ان مجبور شوی مرتب در * هر کامنتی * بگویی که به پیر به پیغمبر کاذب ! قصدم چنین نبوده اما انگار با دیوار حرف می زنی یا اینکه فقط حرف باید حرف خودشان باشد و درست !.وقتی هم از یکیشون سوالی می کنی دیگه پیدایش نمی شود انگار نباید جواب ان سوال را بدهد !یا به صورتی طفره می رود !یعنی رک و راست جواب نمی دهد . بگذریم در اینجا فرصتی است که بگویم منظورم چه بوده ، هرگز فراموش نکنید که ما در یک دنیای خیالی یا مجازی داریم زندگی می کنیم که هر کسی می تونه هرکسی باشد یا خودشو نشان بده بد یا خوب زشت یا زیبا پررو یا کم رو ، در این دنیای خیالی به کسی نمی توان * اعتماد * داشت ، دیروز من با ان لینک خواستم فقط هشداری داده باشم که کاملا مشخص است مزدوران رژیم خطی را که قبلا داشتند عوض کردند و این بار گرگهایی هستند در لباس میش (بخوان بره ( و سبک و سیاق قبلی خویش را عوض کرده و بیشتر متمایل به * ناراضی * بودن را نشان می دهند ، خوب اینجا نظر من چیست بعنوان یک عضو ازادگی ؟ خیلی رک و راست بگویم قدم مزدوران رژیم ، چپ ها ، راست ها ، رادیکال ها ،کج ها و معوج ها و همه و همه به ازادگی مبارک ، مبارک چون به دمکراسی باور دارم و زیبایی و نشاط ان ،به بهبود تفکر ما و عوض کردن ان ،به بحث و تبادل نظر میان مخالفین خود که راه را برای تفکر و تحمل مخالف خویش اماده می کند . با صدای بلند می گویم دشمن من و دوست من به ازادگی خوش امدید و اگر در لینکهای قبلی من نشانی خلاف این گفته را پیدا کردید خبرم دهید تا یک لینک بزرگ عذرخواهی چاپ کنم ، پس حرف خودم را زدم و از دشمن خودم هم خواستم بیاید ، اما ، اما بداند که مثل عقاب تیزبین چشم هایم را بازتر خواهم کرد و انها را رسوای عام و خاص .

همگان مانا باشید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر