فهرست وبلاگ من

سه‌شنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۹۰

دوستان فقط این روزها * بره * نباشیم

....فقط بره نباشیم ، مدتیست که ازادگی مورد توجه اقبال مردم ایرانی قرار گرفته و روزبروز محبوبیت ان زیاد و طبعأ مسئولیت سنگین ان بر دوش ما خواهد بود ، زیر تمام اینها همگان می دانیم که نیروهای سایبری دشمن یا همان حکومت اسلامی مردم کش با میلیون ها دلار بی زبان دست ادم های ابله و زبان دار چه ها می کند . بعداز پیگیریها که کردم و هرگز هم اسم نمی برم چون پرنسیپ خودمو از دست نمیدهم مورد هجوم بی وقفه از طرف دوستداران ! حکومت جنایتکار اسلامی قرار گرفته ، تا چندی پیش ازادگی به روال همیشگی خودش می رفت خوش و خرم بدون درگیری تا سروکله عده ای پیدا شده که دیدند برنامه قبلی انها جواب نمی دهد انها

هم * ظاهرا * از اصطبل می خورند و هم از اخور ، اعتنایی نکنید به انها و دیر یا زود چهره اصلی انها را خواهید شناخت . انها می ایند ناامیدی و یاس می کارند و دودستگی درست می کنند و پول خوبی هم از قبل خون بناحق ریخته شده انسانهای ازاد میگیرند . مدتی است که اگر توجه کنید دیگر از روزمزد بگیر های حکومتی خبری نیست اما بجایش عدهای با پروفایلهای تازه و حتی نه چندان قدیمی پروژه ای را شروع کردند که کارشان ظریف است و هم اوایی تا حد زیادی و بعد * بنگ * . وظیفه تک تک ماست نگذاریم به هدفشان برسند ،ایا امادگی انرا دارید ؟ اگر دارید پس بجنبید؟ تا * بالاترینی * ی دیگر خلق نکردند . همه را بگذارید زیر ذره بین حتی مرا . ببینید و کامنتها را با دقت بخوانید و با سوالات مختلف انها را در موقعیت کرنر یا گوشه قرار دهید ، فراموش نکنیم که ما برای مردم کار می کنیم و فرزندان اینده این سرزمین ولی انها برای شهرت ،شهوت و مزایای بسیار دزدیده شده از مردم کار می کنند .

به هوش باشیم و ازادگی را از دست ندهیم ، دوستان خود را به ازادگی دعوت کنید و دست در دست حداقل معیاری ابرومند در فضای فعلا پاک مجازی درست کنیم .
زنده باد ایران
مرگ بر هیچکس .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر