فهرست وبلاگ من

جمعه، دی ۰۲، ۱۳۹۰

بابا سر جدتون اینقدر سنگ پرتاب نکنید ، سر خودتون میشکنه ها . از ما گفتن بود

...... ما ملت بیچاره ای هستیم ساده تر بگم یعنی * چاره * مونو گم کردیم  ، اره  بیچاره  هستیم باور کنید ،  همه  کارمون  باری به هر جهت است ولی بدبختی اینه که * بار*  داره ولی* جهت * نداره همینه که سالها بلکه قرن هاست در دایره یکنواختی میدویم ولی در انتها باز خودمونو سر جای اولمون میبینیم . داستان ما  چیست ؟  یعنی توی این مملکت هفتاد و پنج میلیونی چند نفر دلسوز وطن پرست و عاقل نیست که دست بدست هم بدند موجب دلگرمی و قوت قلب مردم شوند و موجب نگرانی حاکمیت ؟ . منکه باور نمیکنم وجود نداره    اون شیر مرد بختیاری که جونشو گذاشت روی وطن پرستیش و کشتنش تنها الترناتیو با القوه  بود بخصوص که از روز اول این اخوند های نمک بحروم را میشناخت و مبارزه میکرد باهشون چون این روزای سیاه رو میدید . ما ها دیر شاپور بختیار را شناختیم ولی جلادان حکومت خیلی زودتر ا ز ارزش او را  ما فهمیدند و  سر به نیستش کردند . از شاپور گفتم تا برسم به اصل مطلب که با این همه اپوزیسیون و مخالفان  داخلی و خارجی چرا نمیشه رو هیچ کسی واقعا حساب کرد ، هر که پا پیش میزاره خودمون دخلشو در میاریم یعنی شخص خودمون که نه ولی دیگرانی که به عنوان مخالفین حکومت !! شناخته میشوند و کلی دم و دستگاه دارند و هوادار  ، سریع هر جوری که هست بخروش میاند و از اعتبار اونو میاندازند ، توی این سه دهه که اینجور بوده و همینه که هر کسی که سرش بتنش میارزه کنار میکشه یا ساکت میشه و برا خود ش زندگی میکنه چون اینقدر* عقل * داره که ببینه مردم ما* غقل * شون به چشمشونه . خوب ببینیم چه کسانی موندند و مبارزه ! میکنند البته مبارزه ای که باید و باید در وهله اول صرفش برا  مملکت و مردم باشه و بعدا برا خودشون ولی همیشه برعکس است اول خودم یا خودمون بعدا مردم و مملکت ! عجیب نیست مثه اینه که در  مملکت طاعون قحط الرجال اومده . یه عده هستند که مخالفین خارج نشینند و کلی ! هم مبارزه میکنند از اصلاح طلبان قبلا شاغل همین حاکمیت تا مخالفین فردی و تکی تا مشروعه  خواهان مشروطه خواه !! ، مجاهدین سلطنت طلبان ، چپ ها و و خودتون بشمارید تعداد اونارو و فقط فکر کنید که چکار کردند توی اینهمه سال ها بجز حرف زدن و شعار دادن چه چیز عملی و حساب شده و روشنی را به مردم نشان دادند تا بتونند اعتماد اونارو جلب کنند  واقعا چه چیز ؟
از اون طرف مردم خودمون هستند که نمیشه گفت که بی گناهند اونام مثه کبک ولی عمدا  سرشونو کردند تو برف و چیزی رو نمی بینند ، حتی اغلب یا اکثریت حاضرند نیرو های خارجی مثل لیبی و عراق و افغانستان ایران را بمباران کنند هزاران هزار شاید کشته بشند ، خونواده ها داغدار بشند و کشور تا حد زیادتر از حالاش ویران ولی خودشون همت ندارند مثل سوریه و بقیه کشور ها حتی بیان تو خیابون برا چیزی که میخوان بجگند تعدای بسیار بسیار  کمتری کشته بدند کشور هم نابود تر نشه و خواسته شون را به دنیا نشون بدن تا لااقل دنیا هم همدردی کنه کمک غیر نظامی کنه ، خوب شما بگید از این ارزونتر ؟ .
اما نه ما میخوایم هلوی پوست کنده و ابدار باشه و راحت بره تو گلو ، نه نمیشه هرگز نمیشه و چنین است که داریم دور دایره ای بسته بدور خودمون می چرخیم و می چرخیم . هر چه می کشیم از دست خودمان است فقط خودمان ، حالا هم با اینکه اصلا و ابدا طرفدار رضا پهلوی نیستم و رضا هم  خودش میدونه که بازگشت رژیم سلطنتی در ایران  غیر ممکن است   ( چه برسه بدنیا که یکی یکی داره رژیم های سلطنتی  منسوخ میشه)  و دلایلی دیگر که من و تو میدونیم چیست  بتازگی ها اومده توی میدون مبارزه با ملایان وطن فروش  ، من که خوش امد بهش میگم یکی بیشتر ، حالا هم که برنامه های خوبی در دست داره و حتی با مجاهدین که دشمن خونی  پدرش و  او هستند  احساس همدردی کرده در مقابل ایرانیان مستقر در اشرف که باید مورد محافظت قرار بگیرند تا به ایران عودت داده نشوند و همچنین چند برنامه خوب دیگری که دارد دنبال میکند کم کمک  به وزنه ای در سیاست تبدیل میشود و از این روست که از هر طرف با او در تخاصم هستند هاها همین مبارزین خارج نشین در امن . شخصا بگم قبلا هم گفتم هر کسی که جلو این رژیم اسلامی ادمکش دزد و فاسد با یستد بدور از اختلاف سلیقه و عقایدمان حمایتش میکنم و فرقی هم نمیکنه که کی باشه چون خونخوارتر از رژیم اسلامی بشر بچشم ندیده   و  مردم هم  اکثرا ترجیح میدهند یک  حکومت جمهوری  دمکرات و ازاد بر کشور مسلط شود ، اونم حکومتی که بدون برو بیا باید با قدرت تمام و قانونی با انواع فساد ها که در طی سه ده تا مغز استخوان جامعه رسوخ کرده مباررزه کند انهم بشدت تمام تا دیگر شاهد مملکت و مردمی  چنین * بیچاره * نباشیم . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر