فهرست وبلاگ من

یکشنبه، دی ۰۴، ۱۳۹۰

یک مورد عجیب غریب در ازادگی موقع ورود به سایت را مشاهده میکنم . اشتباه میکنم یا عادیست ؟

........شک دارم ، مدتی است که وقتی میام روی ازادگی و میخوام ورود کنم برعکس همیشه که دکمه ورود را میزدم و میگفت * برای ورود به سایت از درگاه امن اس۰ال۰ال اینجا کلیک کنید * با قفل بزرگ زرد رنگ در کنارش ، حال ورود که میکنم با قفل خاکستری رنگ و عبارت * برای بازگشت به حالت معمولی اچ۰تی۰تی۰پی اینجا کلیک کنید * !! . وقتی کلیک میکنم انوقت قفل زرد رنگ را میبینم که همان عبارت معمول * برای  ورود به درگاه .....  کلیک کنید * و وقتی کلیک میکنم و وارد میشوم و میخواهم لینکی را وارد کنم همه چیز بخوبی جلو میرود تا زمانی که میخواهم * بفرست * را کلیک کنم انگاست که به بالا قسمت ادرس بار نگاه میکنم و میبینم که قفل زرد ادرس بار شده خاکستری بعلاوه نشانه یا ایکون اخطار !! .
البته باید بگویم که من از گوگل کروم استفاده میکنم که خودش تنظیمات امنیتی خودش را دارد و همچنین انتی ویروس پولی نه مجانی .
این را نوشتم تا اگر احتمالا دوستان کاربری در ایران چنین چیزی را تجربه کردند یا میکنند در اینجا در کامنتی گزارش کنند . نگرانی برای بچه های داخل ایران است وگرنه برای من که فرقی نمیکند من لینک هایم را میفرستم . البته از سایت ازادگی هم درخواست میکنم که اگر تعغیری در ورود کاربران به سایت داده ما را اگاه کند . باز هم البته ممکن است برای من تنها این مسئله این مورد پیش امده باشد و کسی دیگر چنین تجربه ای نداشته باشد . فقط برای اگاهی است و بس و اگر کسی اطلاعاتی کامپوتری  دارد  میتواند کمک کننده خوبی باشد . هر روز یک چیزی یاد بگیریم بد نیست هست ؟ .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر